-->

Manchester United Mudah Menang Lawan Barcelona

 Manchester United menghasilkan kebangkitan separuh masa kedua yang tidak dapat dilupakan untuk mara ke pusingan 16 terakhir Liga Europa dan menyingkirkan Barcelona dalam proses itu.


Duo Brazil, Fred dan Antony, yang masuk sebagai pemain gantian separuh masa, kedua-duanya melakukan pukulan rendah kali pertama di hadapan Stretford End yang teruja.


Manchester United Mudah Menang Lawan Barcelona


Ia adalah kemenangan yang kelihatan sangat tidak mungkin pada separuh masa apabila Barcelona mendahului hasil sepakan penalti Robert Lewandowski pada minit ke-18 selepas kekasaran Bruno Fernandes yang tidak perlu ke atas Alejandro Balde.


Tetapi kedatangan Antony untuk penyerang yang bergelut, Wout Weghost mengubah arah perlawanan apabila ia menyuntik lebih rentak ke dalam serangan United, yang gagal ditangani oleh pendahulu La Liga itu.


Skuad kendalian Erik ten Hag kini berpindah ke Wembley, di mana mereka akan berusaha untuk mengumpul trofi pertama sejak 2017 apabila mereka menentang Newcastle dalam perlawanan akhir Piala EFL.


Bagi Barcelona, ​​ia adalah kali pertama mereka tersingkir daripada saingan Eropah tanpa mara ke peringkat 16 terakhir sejak 1998-1999, yang tidak seperti yang difikirkan oleh presiden Joan Laporta apabila dia menarik semua tunjang ekonomi itu tahun lepas.


Ia juga kekalahan pertama Barcelona sejak Oktober dan menamatkan 18 perlawanan tanpa kalah.


Selepas perlawanan itu, Ten Hag berkata: "Ia adalah malam yang mengagumkan. Saya fikir ia adalah cemerlang apabila anda boleh menewaskan Barcelona, ​​lapan mata di hadapan Real Madrid dalam La Liga dan kami telah melihat pada minggu ini Real Madrid bermain.


"Persembahan yang hebat dan kami perlu membawa bersama kami musim ini bahawa kami boleh memenangi perlawanan."


IKLAN


Dia menambah: "Saya fikir kami mempunyai personaliti yang hebat, bermula dengan David, Rapha, Licha, Casemiro, Bruno, jenis pemenang.


"Semua orang mempunyai kepercayaan yang begitu kuat terhadap pasukan ini dan berjuang dalam pasukan ini dan anda boleh melihatnya dengan pemain selam, mereka membawa tenaga dan kualiti serta dinamik yang berbeza dalam permainan. Semua pemain selam, bukan sahaja dalam permainan ini, melakukan aksi yang cemerlang ."

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama