-->

"ia berasa seperti kami " KLOPP

 Bos Liverpool, Jurgen Klopp berkata "ia berasa seperti kami, ia kelihatan seperti kami," selepas The Reds mencatat kemenangan pertama Liga Perdana pada 2023 dengan kemenangan selesa derby Merseyside ke atas Everton di Anfield.


"ia berasa seperti kami " KLOPP


Pemerintahan Sean Dyche sebagai pengurus Everton bermula dengan sempurna dengan kemenangan ke atas pendahulu liga Arsenal di Goodison Park, tetapi tugas yang dia pikul selepas berjaya dipecat Frank Lampard dibentangkan di hadapannya secara terperinci kerana mereka kekal di bahagian bawah. tiga.


Everton sebenarnya mengekalkan kedudukan Liverpool sebelum mereka diserang oleh serangan balas yang dahsyat selepas 36 minit, tandukan pemain pertahanan James Tarkowski terkena tiang pada satu hujung sebelum Darwin Nunez melesat keluar, menyamakan kedudukan untuk Mohamed Salah untuk mengambil kesempatan daripada kelemahan penjaga gol Jordan Pickford. kedudukan dengan kemasan yang mudah.


Liverpool melenyapkan sebarang harapan untuk memulihkan Everton empat minit selepas rehat.


Dan ia adalah detik istimewa untuk pembelian £45m Januari Cody Gakpo, ketika dia menyambar hantaran lintang Trent Alexander-Arnold di tiang jauh untuk gol pertamanya sejak tiba di Anfield dari PSV Eindhoven.


"Hasilnya sangat melegakan," tambah Klopp kepada BBC Match of the Day.


"Semakin baik anda bermain semakin besar kemungkinan anda akan menjaringkan gol. Keseluruhan persembahan adalah amat penting bagi kami kerana kami perlu membuat kenyataan."

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama