-->

Kipre Harap Kemenangan Menentang JDT.

Kipre Harap Kemenangan Menentang JDT. Esok merupakan perlawanan penting untuk pasukan Terengganu FC kerana mereka telah tewas dengan jaringan besar di tangan PJ City baru-baru ini. Keputusan itu juga bukan mengejutkan para pemain pasukan berkenaan tetapi begitu juga dengan para peminat terengganu yang hampa melihat keputusan tersebut.


Kipre Harap Kemenangan Menentang JDT.


Kipre Harap Kemenangan Menentang JDT.

Dalam pada itu, kipre tchetche penyerang terengganu berharap mereka dapat bawa pulang keputusan positif dari Johor dalam perlawanan pada ahad nanti. 

"Perlawanan malam esok sudah tentu aksi yang dinanti-nantikan semua peminat dan semua tahu bukan tugas mudah buat kami berdepan dengan juara bertahan itu lebih-lebih lagi beraksi di tempat mereka.

"Tapi kami hadir ke Johor untuk mendapatkan keputusan yang positif dengan keazaman untuk sekurang-kurangnya membawa pulang satu mata ke Terengganu, lagipun pemain TFC juga tidak kurang hebatnya dengan semua pemain sudah bersedia sepenuhnya.

"Namun pada masa sama saya ingatkan diri dan rakan sepasukan perlu bekerja lebih keras lagi berbanding aksi pertama sebelum ini bagi mengelak terjerat dengan taktikal skuad lawan," katanya ketika dihubungi hari ini.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama