-->

RM 2.3 Juta Untuk North Macedonia jika ..

RM 2.3 Juta Untuk North Macedonia jika .. itulah nilai jika pasukan North Macedonia jika mereka berjaya mengalahkan pasukan Portugal dalam perlawanan awal pagi esok. Perkara tersebut diumumkan oleh Perdana Menteri negara berkenaan selepas skuad bola sepak mereka berjaya mengekang kemaraan Itali pada pertemuan sebelum ini.


RM 2.3 Juta Untuk North Macedonia jika ..


RM 2.3 Juta Untuk North Macedonia jika ..

Selepas undian playoff, tumpuan utama adalah mengenai 'drama' yang dijangkakan berlaku membabitkan pertembungan kedua-dua negara itu yang dibarisi ramai pemain bintang, namun dia tidak menjadi kenyataan.


Macedonia Utara memusnahkan semuanya apabila menewaskan juara dunia empat kali, Itali sekali gus menyingkirkan mereka daripada Piala Dunia.

Macedonia Utara, yang tampil kali pertama di Euro 2020 sejak perpecahan Yugoslavia tiga dekad lalu, kini akan menentang Portugal diketuai Cristiano Ronaldo di Porto awal pagi esok.


Sebanyak 50,000 tiket untuk perlawanan di Stadium Dragao sudah habis dijual dalam beberapa jam dengan peminat amat mengharapkan Portugal layak beraksi di Piala Dunia.


Perdana Menteri Macedonia Utara, Dimitar Kovacevski, sempat mengiringi skuad kebangsaan untuk mengucapkan selamat tinggal sebelum berlepas ke Porto, Ahad lalu dan berjanji akan memberi ganjaran kepada mereka jika layak ke Piala Dunia.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama