-->

Manchester United Kalah di Tangan Atletico Madrid

Manchester United Kalah di Tangan Atletico Madrid. Kempen Liga Juara-Juara Manchester United berakhir dengan kekecewaan kekalahan oleh Atletico Madrid di Old Trafford untuk meninggalkan mereka dengan hanya tempat empat teratas Liga Perdana untuk bertarung untuk musim ini.

Manchester United lose to Atletico Madrid


Manchester United Kalah di Tangan Atletico Madrid

Skuad kendalian Ralf Rangnick itu tidak kekurangan dalam usaha tetapi tidak mempunyai tipu daya untuk memecahkan daya tahan Atletico apabila tandukan jauh Renan Lodi empat minit sebelum separuh masa meletakkan juara Sepanyol itu ke peringkat lapan terakhir.


United mendominasi penguasaan bola untuk sebahagian besar separuh masa kedua tetapi, seperti yang sering mereka lakukan, Atletico membina benteng pertahanan - dan apabila mereka mengancam, penjaga gol Jan Oblak memberikan halangan terakhir.


Dia menyelamat dengan cemerlang daripada tandukan Raphael Varane di hadapan Stretford End ketika United ditinggalkan untuk berjuang untuk mendapatkan tempat dalam Liga Juara-Juara musim depan pada minggu-minggu terakhir musim domestik.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama