-->

'Saya tidak merajuk'- Rashford

'Saya tidak merajuk'- Rashford. Marcus Rashford telah mempertahankan "dedikasi dan keinginannya" untuk berada di Manchester United, dengan berkata: "Saya tidak merajuk, saya tidak gembira." Terdapat laporan bahawa beberapa pemain United tidak berpuas hati dengan kaedah latihan bos sementara Ralf Rangnick. Jurulatih dari Jerman itu mengakui pada hari Jumaat bahawa beberapa pemain mahu meninggalkan kelab itu bulan ini.


'Saya tidak merajuk'- Rashford


'Saya tidak merajuk'- Rashford

Rashford, 24, berkata dia mempunyai "penghormatan yang tidak berkesudahan" untuk Rangnick dan kakitangan kejurulatihannya.

"Kami semua kecewa dengan persembahan baru-baru ini dan kami juga kecewa dengan liputan berita yang mempersoalkan komitmen kami bukan sahaja kepada pengurus dan kakitangan kejurulatihan tetapi kelab," tulis penyerang itu di Twitter pada hari Sabtu.


“Saya menghormati kedua-duanya dan saya tidak sabar untuk memperbaiki permainan saya di bawah kakitangan di Manchester United.

"Saya tidak merajuk, saya tidak gembira, adakah saya kecewa dengan beberapa persembahan saya baru-baru ini? Sudah tentu saya. Saya pengkritik terbesar saya sendiri."


Pemain antarabangsa England itu membuat penampilan gantian semasa United tewas 1-0 kepada Wolves pada Isnin, kekalahan pertama Rangnick sebagai pengurus sementara.


Ia meninggalkan The Reds di tempat ketujuh dalam Liga Perdana dan empat mata di belakang tempat Liga Juara-Juara.


“Ia adalah permulaan yang sukar tetapi saya berazam untuk membuktikan nilai saya,” tambah Rashford di Twitter.




"Dedikasi dan keinginan saya untuk berada di sini tidak boleh dipertikaikan. Saya suka kelab ini."


Dia mengiringi siarannya dengan gambarnya ketika masih muda bermain untuk akademi United.


Pemain tengah Red Devils, Fred turut menggunakan media sosial untuk mempertahankan komitmennya kepada kelab pada hari Sabtu, dengan menulis: "Saya hanya ingin mengatakan bahawa saya sangat gembira di sini dan saya tidak pernah menyatakan sebarang rasa tidak puas hati dan kemungkinan meninggalkan kelab.


"Jangan terpedaya dengan berita palsu. Kami akan terus bekerja dengan penuh dedikasi untuk mencapai matlamat kami."

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama