-->

Paul Pogba: Man Utd perlu 'mengubah sesuatu' setelah tewas kepada Leicester

Paul Pogba: Man Utd perlu 'mengubah sesuatu' setelah tewas kepada Leicester. Paul Pogba mengatakan Manchester United perlu "mengubah sesuatu" setelah dikalahkan 4-2 oleh Leicester, kekalahan kedua mereka dalam tiga perlawanan Liga Perdana. United memperoleh satu mata daripada sembilan mata yang sepatutnya diperoleh, jatuh ke tangga kelima dan kehilangan tempat dalam perlumbaan gelaran. Terdapat juga beberapa persembahan lain yang tidak meyakinkan musim ini.


Paul Pogba: Man Utd perlu 'mengubah sesuatu' setelah tewas kepada Leicester


Paul Pogba: Man Utd perlu 'mengubah sesuatu' setelah tewas kepada Leicester

"Kami telah lama bermain seperti ini dan tidak menemui masalah. Kami bolos gol mudah dan bodoh," kata Pogba kepada Sky Sports.


"Sekiranya kami mahu memenangi gelaran, ini adalah permainan yang perlu kami menangi, walaupun mereka sangat sukar.


"Kami tahu bahawa para peminat akan mendorong dan memberi tekanan kepada kami dan kami perlu lebih dewasa, bermain dengan lebih banyak pengalaman dan kesombongan - dengan cara yang baik - dengan mengambil bola dan bermain bola sepak kami.


"Kita perlu mencari kunci untuk perubahan ini kerana kita layak kalah. Saya tidak tahu apakah itu pemikiran pemain. Kita perlu mengubah sesuatu. Kita perlu mencari mentaliti dan taktik untuk menang. Kita harus kelihatan sebagai individu dan sebagai satu pasukan untuk menyelesaikannya. "

Kekecewaan terbaru United mengakhiri rekod liga tanpa kalah yang merangkumi 29 perlawanan dan 20 bulan.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama