-->

Ronaldo, Lingard Bantu Manchester United Menang Keatas West Ham

Ronaldo, Lingard Bantu Manchester United Menang Keatas West Ham. Mark Noble masuk dari bangku simpanan untuk mengambil penalti masa pada masakecederaan dan De Gea menyelamatkannya.Gol lewat Jesse Lingard yang menakjubkan menjamin kemenangan untuk Manchester United menentang bekas kelabnya West Ham. Lingard, yang menghabiskan masa pinjaman yang berjaya di Stadium London musim lalu, tampil sebagai pemain gantian pada babak kedua dan dengan baki dua minit dia memotong kaki kanannya dan melepaskan tembakan ke sudut atas.


Ronaldo, Lingard Bantu Manchester United Menang Keatas West Ham


Ronaldo, Lingard Bantu Manchester United Menang Keatas West Ham

Drama selanjutnya diikuti ketika Luke Shaw mendapat handball di dalam kotak dan De Gea menyelamat dengan cara yang tepat untuk menolak sepakan penalti yang dilakukan oleh Noble, yang membuat sentuhan pertamanya setelah turun dari bangku simpanan pada minit ke-95 .


Pada separuh mas pertama, Cristiano Ronaldo telah menjaringkan gol keempatnya dalam tiga perlawanan sejak masuk semula ke Manchester United, jaringan dari jarak dekat pada 35 minit setelah Lukasz Fabianski tidak menampan dengan kemas.

West Ham memimpin lima minit sebelum itu ketika serangan Said Benrahma dari luar kawasan masuk setelah melakukan tendangan besar dari pemain pertahanan Raphael Varane.


Bruno Fernandes telah menyaksikan serangan pertama yang dilakukan dengan baik oleh Fabianski, yang melakukan beberapa penyelamatan untuk pasukan tuan rumah.


Kemenangan memastikan pasukan Ole Gunnar Solskjaer kekal tidak terkalahkan dalam liga musim ini dengan empat kemenangan dan seri, sementara West Ham mengalami kekalahan pertama mereka dalam kempen.

Man Utd mengekalkan larian tanpa kalah 

The Red Devils dikritik hebat setelah persembahan buruk Liga Juara-Juara di Switzerland menentang Young Boys pada pertengahan minggu dan kelihatan seperti kecewa di London.

Tetapi sebaliknya mereka terus bermain dalam liga dan kini tidak terkalahkan dalam 29 perlawanan terakhir mereka di luar Old Trafford.

Permainan ini berliku-liku menuju seri sehingga Lingard muncul untuk menjaringkan gol dengan hebat dan pemain antarabangsa England itu tidak meraikannya setelah diberi sambutan yang baik oleh penyokong tuan rumah.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama