-->

Ronaldo Buka Mulut Isu Perpiindahannya.

Ronaldo Buka Mulut Isu Perpiindahannya. Kalau anda perasan sejak dua tiga hari lepas ramai wartawan yang mula membuat cerita mengenai perpindahan pemain terkenal dunia iaitu Cristiano Ronaldo. Ada yang mendakwa Ronaldo akan berpindah semula ke Real Madrid dan ada juga memberi bayangan Ronaldo akan bergabung dengan Messi di PSG musim depan. Apabila isu makin hangat diperkatakan, ronaldo tidak duduk diam dan dia terus mengeluarkan kenyataan di instagramnya supaya para media duduk diam dan tidak membuat berita palsu terhadapnya.


Ronaldo Buka Mulut Isu Perpiindahannya.


Ronaldo Buka Mulut Isu Perpiindahannya.

Semalam Ronaldo akhirnya mengeluarkan kenyataan seperti berikut.

Sesiapa yang mengenali saya menyedari betapa fokus saya terhadap pekerjaan saya. Kurang bercakap dan lebih banyak tindakan, ini menjadi moto panduan saya sejak awal karier saya. Namun, memandangkan semua yang diperkatakan dan ditulis baru-baru ini, saya harus menyatakan kedudukan saya.

Lebih daripada tidak menghormati saya sebagai lelaki dan sebagai pemain, cara sembrono yang diliputi masa depan saya di media adalah tidak menghormati semua kelab yang terlibat dalam khabar angin ini, serta pemain dan kakitangan mereka.

Kisah saya di Real Madrid telah ditulis. Sudah dirakam. Dalam perkataan dan nombor, dalam piala dan tajuk, dalam rekod dan tajuk utama. Ia ada di Muzium di Stadium Bernabeu dan juga di fikiran setiap peminat kelab. Dan melampaui apa yang saya capai, saya ingat bahawa dalam sembilan tahun itu, saya mempunyai hubungan kasih sayang dan rasa hormat yang mendalam terhadap "merengue afición", kasih sayang dan rasa hormat yang saya pertahankan hingga hari ini, dan bahawa saya akan sentiasa dihargai. Saya tahu bahawa peminat Real Madrid akan terus memikat hati saya, dan saya akan memilikinya.

Seperti juga episod terbaharu ini di Sepanyol, terdapat banyak berita dan kisah yang mengaitkan saya dengan sejumlah kelab di banyak Liga yang berlainan, dengan tidak ada yang peduli untuk berusaha mengetahui kebenaran sebenarnya.

Saya memecah kesunyian sekarang untuk mengatakan bahawa saya tidak boleh membiarkan orang terus bermain-main dengan nama saya. Saya tetap fokus pada karier dan pekerjaan saya, komited dan bersedia menghadapi semua cabaran yang harus saya hadapi. Semua yang lain? Yang lain hanyalah perbincangan.😉

Sumber Instagram Ronaldo.

Haaa, tulah dok buat berita palsu sangat tengoklah abang ronaldo dah mengamuk. hehe setakat ini Ronaldo masih ada kontrak dengan juventus sehingga penghujung musim ini. Nanti kita tengok kemanakah hala tuju Ronaldo selepas ini.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama