-->

Salah Sedia Tinggalkan Liverpool, Mahu Sertai Real Madrid atau Barcelona

Salah Sedia Tinggalkan Liverpool, Mahu Sertai Real Madrid atau Barcelona. Penyerang Liverpool, Mohamed Salah tak menutup peluang untuk menyertai pasukan Barcelona atau Real Madrid. Salah membuktikan dirinya sebagai salah satu penyerang terbaik di Eropah di bawah Jurgen Klopp. Pemain itu telah mencetak 108 gol untuk Liverpool sejak tiba dari AS Roma tiga tahun lalu. 

Salah Sedia Tinggalkan Liverpool, Mahu Sertai Real Madrid atau Barcelona



Salah kini merupakan penjaring terbanyak liga perdana inggeris setakat ini dengan 13 gol. Namun, gossip berkeliaran apabila dia mula mencari kelab baru.

Gergasi La Liga, Barcelona dan Real Madrid dikabarkan tertarik dengan Salah.

"Saya fikir Real Madrid dan Barcelona adalah dua kelab hebat. Siapa yang tahu apa yang akan terjadi di masa depan," kata salah kepada AS via Sportsmole.

"Tapi saat ini saya fokus untuk memenangi Liga Perdana Inggris dan Champion Leagues bersama Liverpool lagi. Tentu saja saya ingin memecahkan rekod di sini dan, saya ulangi, semua rekod kelab, tapi semuanya ada di tangan kelab," katanya.

Kontrak SALAH akan berakhir pada musim 2022/2023. 

"Saya pikir saya telah memecahkan beberapa rekod, saya berharap saya dapat memecahkan semua rekod untuk kelab, itu akan menyenangkan.

"Tapi pasukandatang lebih dulu sebelum rekod apa pun. Tetapi sebanyak anda terus memecahkan rekord dan memenangkan pertandingan, itu juga bagus."

 Kemana pula hala tuju Salah selepas ini? Sama-sama kita nantikan.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama