-->

RASMI! PENANG FC PINJAM RYUJI UTOMO DARI PERSIJA JAKARTA

PENANG FC PINJAM RYUJI UTOMO DARI PERSIJA JAKARTA. Hari ini pasukan Pulau Pinang atau Penang FC dengan rasminya mengumumkan yang mereka telah meminjam pemain dari sebuah pasukan dari liga Indonesia. Pemain tersebut adalah RYUJI UTOMO yang bermain di Persija Jakarta. Berikut merupakan profil pemain penang fc,Ryuji Utomo. 

RASMI! PENANG FC PINJAM RYUJI UTOMO DARI PERSIJA JAKARTA


Berita ini juga turut disahkan oleh laman rasmi persija jakarta. Ryuji Utomo Prabowo dilahirkkan pada 1 Julai 1995, di Jakarta. Dia juga adalah pemain bola sepak profesional Indonesia yang bermain untuk pasukan kebangsaan Indonesia. Dia bermain di posisi bek tengah tetapi juga boleh bermain sebagai pemain tengah bertahan.

Kemasukan pemain ini pasti untuk menambah kekuatan pasukan Penang FC yang akan beraksi di pentas Liga Super 2021 nanti. Selain itu, pasukan Penang juga telah melepaskan beberapa pemain mereka sebagai contoh Lee changhoon, Raffi Nogorgani, Syukur Saidin dan beberapa lagi pemain.

Perubahan struktur ini juga bagi menjamin masalah kewangan pasukan tidak berulang. Semoga Ryuji Utomo dapat membantu pasukan Penang kekal dalam liga super 2021 nanti.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama