-->

UPDATE - Senarai Pemain Manchester United Terkini 2018/2019

JENDELA PERPINDAHAN PEMAIN EPL BAKAT DITUTUP ESOK,10 OGOS 2018. INI SENARAI TERKINI PEMAIN MANCHESTER UNITED SETAKAT 9 OGOS 2018 TERMASUK PEMAIN BARU UNTUK PASUKAN MANCHESTER UNITED .

Menjelang sepak mula untuk liga perdana Inggeris bagi musim 2018/2019, setiap pasukan membuat persiapan rapi dengan memasukkan pemain-pemain terbaik dalam pasukan mereka. Manchester United juga tidak kurang hebatnya.

Senarai Pemain Manchester United Terkini 2018/2019


Setiap kali musim perpindahan pemain musim panas, Mereka pasti akan mendapatkan pemain baru bagi menguatkan pasukan. Untuk perpindahan kali ini, mereka telah berjaya mendapatkan 3 pemain berbanding 5 pemain yang diminta oleh Jose Mourinho.

Ini senarai pemain tersebut .

Penjaga gol : David De Gea, Sergio Romero, Lee Grant

Pertahanan: Antonio Valencia, Matteo Darmian, Diogo Dalot, Timothy Fosu-Mensah, Chris Smalling, Eric Bailly, Luke Shaw, Ashley Young, Phil Jones, Marcos Rojo, Victor Lindelof

Pemain tengah: Nemanja Matic, Ander Herrera, Andreas Pereira, Scott McTominay, Fred, Marouane Fellaini, Paul Pogba

Serangan: Mata, Rashford, Lingard, Lukaku, Martial, Sanchez

Sumber : FB Buletin Manchester United

Sedikit info mengenai perpindahan pemain kali ini, Pemain EPL boleh meninggalkan pasukan sehingga 2 September depan. Manakal pemain luar pula perlu masuk ke EPL sebelum hari esok 10 Ogos 2018.

Ia disebabkan , peraturan liga terkini yang dikeluarkan oleh Liga Perdana Inggeris yang mana tiada pemain baru masuk setelah liga bermula.

berkemungkinan pemain Manchester United juga tidak akan ada perubahan jika dalam masa satu hari ini mereka tidak dapat memeterai perjanjian pemain dengan mana-mana pemain sebelum perpindahan ditutup.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama