-->

Highlight Argentina vs France World Cup 2018

Highlight Argentina vs France World Cup 2018. Semalam telah berlangsungnya satu perlawanan melibatkan pasukan Argentina dan France. kedua-dua pasukan bermain agak baik baik namun tuah lebih memihak kepada france.

keputusan akhir, france menang 4-3. Aku suka tengok perlawanan semalam. sebabnya ada banyak aksi berbalas serangan dalam aksi kali ini. jom kita tengok highlight game semalam dulu.

Highlight Argentina vs France World Cup 2018

Highlight



Perancis atau france bermula awal dengan jaringan penalti di babak pertama oleh Griezman. kemudian di susuli dengan jaringan cantik oleh Angel di Maria.

Bermula babak kedua, Argentina menjaringkan gol kedua mereka untuk mendahului perlawanan sebelum Pavard menyamakan kedudukan untuk keputusan 2-2 .

Selepas itu, pertahanan argentina agak goyah, france berjaya menambah 2 gol lagi ketika menerusi Mbappe. Gol terakhir argentina dijaringkan oleh Aguero.

tamat perlawanan France 4 - 3Argentina .

Ini mungkin penampilan terakhir messi dalam saingan piala dunia. jadi tiada kemenangan piala dunia untuk messi setakat ini. apa - apa pun, mereka telah berusaha dan adat permainan akan ada yang kalah dan yang menang.

Tahniah untuk kedua-dua pasukan .




Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama