-->

LIVERPOOL BERJAYA KE CHAMPION LEAGUE 2017/2018

LIVERPOOL BERJAYA KE CHAMPION LEAGUE 2017/2018. Sudah pasti ini yang di nantikan oleh peminat-peminat liverpool dan juga peminat kelab liga perdana inggeris.Sudah pasti red liverpool di pentas eropah menjadi taruhan untuk merangkul piala pertama mereka setelah sekian lama tidak memperolehi piala.

Liverpool membelasah Hoffenheim dengan agregat 6-2  dalam aksi playoff awal pagi semalam waktu malaysia. Sebelum ini ramai yang ragu-ragu sama ada liverpool mampu atau tidak ke UCL tapi, mereka buktikan yang mereka juga mampu.

LIVERPOOL BERJAYA KE CHAMPION LEAGUE 2017/2018
LIVERPOOL BERJAYA KE CHAMPION LEAGUE 2017/2018

LIVERPOOL BERJAYA KE CHAMPION LEAGUE 2017/2018


Bagi peminat EPL, sudah pasti ini musim kita di champion league apabila 5 pasukan dari EPL berjaya menempatkan diri dalam musim kali ini. Adakah dominasi kelab sepanyol akan berakhir musim ini ? sama-sama kita nantikan.

kita juga menantikan undian peringkat kumpulan yang akan berlangsung tidak lama lagi. sebagai info tambahan, untuk peringkat kumpulan tiada pasukan dari liga yang sama akan berada dalam kumpulan yang sama. sebagai contoh Manchester United tidak akan berada dalam kumpulan liverpool untuk peringkat kumpulan.

Jadi saingan masih terbuka dan sudah pasti kita ingin melihat siapa yang akan menjuarai UCL kali ini. Apa-apa pun kita ucapkan semoga berjaya buat 5 pasukan Epl di UCL nanti. Sayang sekali kalau arsenal ikut kita, mesti lai best.

admin peminat Manchester United. #doneclaim. hehe

Entri sebelum - Rooney Bersara dari Tugasan Antarabangsa.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama