-->

KEPUTUSAN PIALA FA 2017 - SUKU AKHIR PERTAMA !

KEPUTUSAN SUKU AKHIR PERTAMA PIALA FA 2017 !

KEPUTUSAN PIALA FA 2017 - SUKU AKHIR PERTAMA ! | Pahang bermula garang di tempat sendiri apabila berjaya menjaringkan 3 gol menentang pasukan Johor darul ta'zim (JDT) . 1 Gol pasukan Jdt di jaringkan oleh marcos Antonio. Untuk perlawanan seterusnya, Pahang akan bertandang ke Stadium Larkin untuk aksi timbal balik kedua.

Di Sabah pula, Negeri sembilan berjaya memenangi perlawanan hasil jaringan gol tunggal perlawanan . Gol tersebut di jaringkan oleh Marka Simic pada minit yang ke 26. Perlawanan seterusnya akan berlangsung di Paroi .

Di utara tanah air, Kedah menjaringkan 6 gol menentang pasukan liga FAM iaitu PKNP FC. Manakala pasukan PKNP Fc berjaya mendapatkan gol di tempat lawan menerusi Khairul Asyraf Ramli. Untuk perlawanan seterusnya akan berlangsung di tempat PKNP Fc.

Perlawanan terakhir yang berlangsung semalam adalah melibatkan pasukan Terengganu dan Sarawak. Perlawan ini berlangsung di Terengganu di mana masing-masing berjaya mendapatkan gol untuk pusingan seterusnya. keputusan seri untuk terengganu dan sarawak .

Perlawanan seterusnya akan berlangsung tidak lama lagi. ini adalah KEPUTUSAN SUKU AKHIR PERTAMA PIALA FA 2017 !. sama-sama kita nantikan aksi timbal balik ke semua pasukan yang bertanding ini .


Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama