-->

10-2 ARSENAL TEWAS DI TANGAN BAYERN MUNICH ! ADAKAH INI PENGAKHIRAN BUAT WENGER ?

10-2 ARSENAL TEWAS DI TANGAN BAYERN MUNICH ! ADAKAH INI PENGAKHIRAN BUAT WENGER ? • Ramai pemerhati bola sepak meramalkan kekalahan besar secara agregat ketika menentang Bayern Munich merupakan pengakhiran buat jurulatih Arsene Wenger .


10-2 ARSENAL TEWAS DI TANGAN BAYERN MUNICH ! ADAKAH INI PENGAKHIRAN BUAT WENGER ?


Namun, apa yang dapat kita lihat Arsene Wenger masih menjadi Jurulatih Arsenal . Mungkin desakan peminat masih tidak cukup kuat untuk arsenal memecat Arsene Wenger .

Sebelum ini , terdapat ura-ura yang Arsene Wenger akan menggantikan jurulatih Barcelona Luis Enrique di Barcelona. tetapi sebelum itu, Arsene Wenger turut menyatakan yang beliau sedia untuk melanjutkan kontraknya sebagai jurulatih Arsenal .

Mungkin ia hanya khabar angin . Sebenarnya tekanan untuk memecat arsene wenger sentiasa ada pada setiap musim . adakah ini musim terakhir arsene wenger di arsenal ? sama-sama kita nantikan .

Bagi aku ,

Arsene wenger kena keluar dari Arsenal supaya dapat meningkatkan balik kepercayaan kelab-kelab lain terhadap keupayaan beliau membawa pasukan . pulihkan reputasi beliau sebagai jurulatih berpengalaman sebelum mengakhiri kariernya dengan persaraan .

Sekian .



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama