-->

2 CALON PRESIDEN FAM BARU DI UMUMKAN !

2 CALON PRESIDEN FAM BARU DI UMUMKAN ! • Hari ini merupakan hari terakhir penghantaran pencalonan Presiden FAM yang telah berakhir pada jam 5 petang tadi . 2 calon presiden FAM telah di umumkan oleh Setiausaha FAM sebentar tadi .

Keunikan pemilihan Presiden FAM kali ini tampak menarik apabila kerusi panas itu dipertandingkan berbanding sebelum ini . Pemilihan Presiden FAM kali ini menunjukkan satu persaingan sihat dari dua individu berpengaruh dalam dunia Bola sepak Malaysia .

Korang nak tahu Siapa 2 CALON PRESIDEN FAM BARU DI UMUMKAN !

1. Tuanku Mahkota Johor , Tunku Ismail Sultan Ibrahim

TMJ

2. Tan Sri Annuar Musa

2 CALON PRESIDEN FAM BARU DI UMUMKAN !

Masing-masing mempunyai kelebihan masing-masing dalam dunia bola sepak . Namun sejak beberapa hari kebelakangan ini , Rekod TSAM makin tercalar dengan dakwaan salah laku yang melibatkan beliau dan pasukan kelantan sedikit sebanyak mempengaruhi pemilihan ini .

TMJ pula seperti biasa lantang dan tegas dengan korupsi dan rasuah . Baginda juga merupakan calon faveret untuk kursi panas itu . Rata-rata rakyat mahukan TMJ berbanding TSAM kerana kejayaan baginda membawa JDT ke AFC dan ACL .

Apa-apa pun , semuanya bergantung kepada ahli gabungan FAM untuk mengundi sama ada memilih TMJ ataupun TSAM . kita tunggu keputusan pengundian pada bulan Mac depan . kita harapkan keputusan yang baik demi bola sepak tempatan .

Secara peribadi , aku lebih suka TMJ berbanding TSAM . tapi kita msih menanti siapa yang akan di pilih . jadi sabar je lah . hehehe antara 2 CALON PRESIDEN FAM BARU DI UMUMKAN , korang pilih yang mana ?


Sekian.

 p/s: kalau lah kita boleh pilih. hehehe

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama