-->

SENARAI PEMAIN PASUKAN PULAU PINANG !

SENARAI PEMAIN PASUKAN PULAU PINANG ! | Musim baru Liga Malaysia sudah pun bermula pada minggu lepas. Pelbagai keputusan yang telah di capai sama ada kalah dan menang mahupun seri. Tahniah buat ke semua pasukan untuk perlawanan pertama tempoh hari. Kali ini admin nak kongsikan dengan korang mengenai pasukan dari Utara iaitu Pasukan Pulau Pinang. Berikut merupakan SENARAI PEMAIN PASUKAN PULAU PINANG 2017/2018!

SENARAI PEMAIN PASUKAN PULAU PINANG !


SENARAI PEMAIN PASUKAN PULAU PINANG !


Jurulatih Pulau Pinang : Ashley Westwood
Stadium Rasmi : Stadium Batu Kawan .

Semoga skuad pemain muda pulau pinang ini mampu mencipta nama dalam saingan kali ini. Seperti sedia maklum, pasukan pulau pinang membarisi pemain muda dari Pemain Piala Presiden dan di perkuatkan oleh pemain senior dan pemain sedia ada. 

Apa pendapat korang mengenai SENARAI PEMAIN PASUKAN PULAU PINANG !, kalau tengok perlawanan tempoh hari ketika menentang selangor, permainan Pulau Pinang agak baik dan mendominasi perlawanan . 2 gol yang terjadi adalah hasil kesilapan pemain Pulau pinang. namun kita akur dengan kekalahan ini. Sebabnya kita masih membina pasukan yang baik di bawah coach baru.

Sekian.

admin orang penang. hehe

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama