-->

LIVERPOOL GAGAL CALAR REKOD BAIK MANCHESTER UNITED !

LIVERPOOL GAGAL CALAR REKOD BAIK MANCHESTER UNITED ! | Perlawanan epik dua viral dalam Liga perdana Inggeris berlangsung semalam . Sudah pasti ramai yang dah boleh teka perlawanan epik yang berlangsung semalam. Perlawanan di antara Manchester united dan Liverpool.

Sememangnya perlawanan ini di nanti-nantikan oleh kedua-dua peminat pasukan berkenaan. Sejak dari awal minggu sehinggalah ke tarikh perlawanan pelbagai reaksi dan komen di lontarkan mengenai perlawanan semalam.



LIVERPOOL GAGAL CALAR REKOD BAIK MANCHESTER UNITED !


Komen Perlawanan Manchester United dan Liverpool (15 jan 2017 )


Pertama sekali kedua-dua pasukan bermain dengan berhati-hati. dan kedua-dua pasukan mempunyai kualiti pertahanan yang kuat. bola pula banyak berlegar di tengah padang  . sehinggalah Liverpool mendapat sepakan penalti. ia terhasil dari kesilapan Pogba yang menggunakan tangan di dalam kotak penalti.

Selepas itu, liverpool mendapat semangat untuk menyerang akan tetapi Manchester United lebih kuat di bahagian petahanan dan berjaya mempertahankan dari penambahan gol.

Diseparuh masa kedua, Manchester united kembali mendominasi permainan. kemasukan rooney ternyata banyak menghidupkan peluang untuk manchester kembali bernafas. Manchester united semakin banyak menyerang berbanding liverpool. manakala liverpool menggunakan khidmat parking bus di hadapan gol mereka.

Jadi ia agak sukar untuk menjaringkan gol. sehinggalah fellaini masuk dan bermain bola di atas. dan seterusnya mendapat bola dari valencia dan gol di jaringkan oleh ibrahimovic. selepas itu , permainan manchester united kembali pulih namun, parking bus liverpool menyebabkan penyerang manchester united tidak dapat menembusi gawang.

Tamat perlawanan United 1-1 liverpool.


Liverpool gagal mencalar record tanpa kalah manchester united yang belarutan sehingga sekarang. satu rekod yang baik buat manchester united. Apa komen anda mengenai perlawanan semalam ? menarik atau bosan ?

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama