-->

FAIZ SUBRI PEMENANG ANUGERAH PUSKAS AWARD FIFA 2016 !

FAIZ SUBRI PEMENANG ANUGERAH PUSKAS AWARD FIFA 2016 ! || Alhamdulillah , segala pujian bagi Allah Tuhan sekalian alam. Hari ini sejarah bola sepak negara tercipta. Apabila Gol Faiz Subri Di nobatkan sebagai Pemenang Anugerah Puskas Award Fifa 2016 !


FAIZ SUBRI PEMENANG ANUGERAH PUSKAS AWARD FIFA 2016 !


Sejarah Anugerah Puskas Fifa .


Anugerah ini mula di perkenalkan pada tahun 2009 .Antara nama-nama besar yang telah memenangi Anugerah ini adalah Cristiano Ronaldo, James rodriguez dan beberapa orang lagi . Nama Puskas itu sendiri merupakan nama seorang pemain bola sepak yang di pahatkan pada anugerah tersebut sebagai tanda ingatan .

Faiz Subri dan Anugerah Puskas 2016 !


Satu kebanggaan rakyat Malaysia sekarang ini apabila Beliau berjaya membawa Nama Malaysia ke mata dunia. Dengan pencalonan Faiz Subri juga pada awalnya telah membanggakan kita semua. Jarang sekali nama malaysia terkenal kerana Bola Sepak.

Tahniah Faiz Subri ! anda sememangnya layak untuk memenangi Anugerah ini. Selepas mendengar sendiri pengakuan kawan pasukan dan juga pihak lawan yang mengakui bahawa Gol Jaringan Faiz Subri bukanlah Nasib sebaliknya Faiz Subri mempunyai kehebatan kemampuan untuk melakukan sedemikian rupa.

Rakyat Malaysia pasti bersama dengan Anda Faiz Subri ! Tahniah ! Terima kasih kepada semua pengundi yang mengundi. Di bawah ini admin kongsikan jumlah undian yang di terima Faiz Subri .

FAIZ SUBRI PEMENANG ANUGERAH PUSKAS AWARD FIFA 2016 !


Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama