-->

JADUAL PERLAWANAN EPL 10 DISEMBER 2016 !

JADUAL PERLAWANAN EPL 10 DISEMBER 2016 ! || Memasuki perlawanan yang ke 15 untuk liga perdana Inggeris 2016 . Kesemua pasukan kelihatan mencari mata penuh dalam setiap perlawanan yang berbaki ini . ketika tumpuan terarah kepada Leicester city yang bergelut untuk melepaskan diri mereka dari zon penyingkiran, Chelsea muncul pasukan yang sedang mendahului saingan liga musim ini.

Di lihat juga saingan masih terbuka di antara beberapa pasukan 4 teratas untuk menjuarai liga perdana Inggeris musim ini. Arsenal dan manchester city masing-masing mempunyai kekuatan untuk memburu kejuaran pada kali ini. berikut merupakan JADUAL PERLAWANAN EPL 10 DISEMBER 2016 !

JADUAL PERLAWANAN EPL 10 DISEMBER 2016 !


team korang menjadi lawan siapa dalam JADUAL PERLAWANAN EPL 10 DISEMBER 2016 ? ce kongsikan. Manchester united di lihat bakal melalui episod sukar pada minggu ini apabila bertemu dengan tottenham. adakah penyokong MU akan masuk gua pada minggu ini. satu ja admin nak puji MU, game play mereka makin berubah dan makin mantap. mungkin bukan season ini mereka menjuarai liga,season depan kita tak tau kan.

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama