-->

ARSENAL SIA-SIAKAN PELUANG !

ARSENAL SIA-SIAKAN PELUANG ! || Itulah yang mampu di ungkapkan selepas aku menonton Perlawanan tumpuan di antara Arsenal dan Manchester City. tak tahu nak cakap bagaimana lagi . Arsenal yang memulakan permaianan dengan garang dan berjaya menembusi gawang Man city pada awal babak pertama.


ARSENAL SIA-SIAKAN PELUANG !


Kesuluruhan persembahan pemain-pemain arsenal adalah amat baik pada babak pertama. Tetapi apabila memasuki babak kedua, hampir kesemuanya menunjukkan permainan yang agak buruk . Kehilangan bola dari kaki pemain kepada pihak lawan. Tiada persefahaman di antara pemain tengah dan striker menjadi punca kenapa arsenal tidak menang perlawanan semalam.

Persembahan arsenal tersentak apabila jaring penyamaan oleh Sane  ada awal babak kedua. Sane yang berjaya melepasi perangkap offside menjaringkan gol pertama dan gol penyamaan City. dan selang beberapa minit kemudian, Sterling pula mengandakan jaringan dengan menjaringkan gol dari sudut sukat.

Kedudukan Terkini Liga Perdana Inggeris - Pautan 1

Arsenal sememangnya agak malang dalam saingan liga perdana Inggeris. dua kekalah berturut-turut telah menyebabkan arsenal jatuh ke tangga keempat liga sekaligus menjarakkan mata mereka dengan pendahulu liga iaitu Chelsea. Adakah Arsenal masih belum mampu julang Piala liga Perdana Inggeris ? apa pendapat anda ?

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama