-->

KEDAH JUARA PIALA MALAYSIA 2016 !

KEDAH JUARA PIALA MALAYSIA 2016 ! || Akhirnya ! Juara Piala Malaysia 2016 menjadi milik Kedah ! satu perlawanan yang cukup baik yang di tunjukkan oleh kedua-dua pasukan .tetapi di dalam pertandingan sudah pasti hanya satu pasukan sahaja akan memenangi perlawanan tersebut. Dan tahun 2016 tuah milik pasukan Kedah .KEDAH JUARA PIALA MALAYSIA 2016 !

90 minit perlawanan berlangsung hanya 1 gol dari kedua-dua pasukan berjaya di hasilkan . Kedua-dua pasukan ketika ini masih mencari rentak dan mengatasi perasaan gemuruh masing-masing. kerana kita dapat lihat passing tidak di sambut dengan baik dan juga cross ke laut dan sebagainya . Bukan untuk satu pasukan sahaja, tetapi kedua-dua pasukan kelihatan bermasalah di situ.


KEDAH JUARA PIALA MALAYSIA 2016 !


Rizal dan Hazwan bakri menjaringkan gol untuk pasukan masing-masing . seterusnya mengheret ke masa tambahan, namun di masa tambahan kelihatan kedah begitu bernafsu untuk menang .Banyak pergerakan menarik dan skill di tunjukkan oleh pemain-pemain kedah namun tidak menemui gol yang di cari. akhirnya terpaksa di bawa ke penentuan penalti.

Akhir sekali , penentuan penalti ke 8 barulah menentukan siapa juara piala malaysia 2016KEDAH JUARA PIALA MALAYSIA 2016 ! Tahniah buat pengurusan pasukan dan pemain. ternyata aksi tak bermaya pada edisi lepas di balas dengan aksi yang menarik pada edisi kali ini. Tahniah juga buat selangor sebab layak ke final .

Sekian .



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama