-->

MALAYSIA U-22 SERI DENGAN BAHRAIN U-22

MALAYSIA U-22 SERI DENGAN BAHRAIN U-22  || Keputusan Perlawanan Persahabatan di antara Malaysia bawah 22 tahun dengan Bahrain Bawah 22 tahun berakhir dengan keputusan Seri tanpa jaringan . Sedikit ulasan dari Perlawanan Sebentar tadi, Pasukan Malaysia lebih banyak control permainan dan sering menyerang ke kubu Bahrain. Namun , pujian harus di berikan kepada penjaga gol bahrain yang beraksi denga agak baik ketika perlawanan hari ini.

Penjaga Gol Malaysia pula tidak begitu banyak beraksi kerana jarang di serang oleh bahrain dan rata-rata serangan hanya sampai ke bahagian pertahanan dan di keluarkan denganbaik oleh pertahanan Malaysia. Minit-minit akhir perlawanan baru kelihatan bahrain menyerang namun pasukan negara lebih agresif berbanding bahrain dalam perlawanan ini.




Corak permainan yang berlainan dari perlawanan Nation cup tempoh hari dan kelihatan seperti mereka mencari keserasian di antara pemain menjadikan perlawanan agak perlahan di separuh masa pertama . keputusan seri ini juga keputusan yang agak baik kerana Malaysia menentang pasukan dari timur tengah dan lebih berpengalaman di dalam bola sepak berbanding malaysia.

Sekian.







Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama