-->

LEE CHONG WEI PERMATA MALAYSIA !

LEE CHONG WEI PERMATA MALAYSIA ! | Semalam  tamat sudah satu perlawanan badminton yang berprestij iaitu kejohanan olimpik bagi sukan Badminton .Bintang negara Dato lee chong wei  telah membuktikan yang dia mampu mencabar kejohanan olimpik dengan memasuki pentas final sebaris dengan bintang dunia yang lain .

Mungkin tiada rezeki bagi DLCW , beliau tewas di final kepada Cheng Long.  Beliau telah berusaha sehabis baik dan  berhasil juga membawa pulang pingat kepada pasukan Malaysia. Lee Chong Wei merupakan permata Malaysia yang tidak boleh di sangkal lagi. Beliau berjaya meletakan Malaysia di pentas dunia dalam bidang sukan Badminton .


LEE CHONG WEI PERMATA MALAYSIA !


Beliau juga menyambung legasi Badminton dari adik beradik Sidek dan sudah membuktikan keupayaannya . Rakyat Malaysia sudah pasti berbangga dengan pencapaian DLCW . Bukan mudah untuk mengecapi kejayaan seperti ini dan tak mungkin rakyat biasa mampu menjadi seperti beliau.

Kini tumpuan tertumpu kepada siapa bakal ganti Chong wei di Olimpik 2020 ? Iskandar ? Chong Wei Feng atau siapa lagi ? moga tempoh 4 tahun ini mampu di lakukan sesuatu terhadap pemain dan atlet negara supaya olimpik 2020 menjadi genggaman negara .

Sekian .


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama