-->

FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 DRAMA !


DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !  ||  awal pagi esok akan berlangsungnya perlawanan terakhir bagi matchday 1 untuk english premier league . Perlawanan di antara chelsea dan west ham. sudah pasti perlawanan ini menjadi tumpuan setelah kesemua pasukan lain sudah selesai perlawanan pertama mereka . hari pertama untuk premier league musim 2016/2017 telah menyaksikan pelbagai drama dan sketsa menarik yang berlaku.

DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !

Antaranya adalah kekalahan mengejut penyandang juara 2015/2016 iaitu leicester city yang tewas mengejut di tangan hull city . skuad pep guardiola pula bergelut dalam mencari kemenangan pertama apabila hanya menang tipis keatas sunderland 2-1 hasil jaringan paddy mcnair yang menjaringkan gol sendiri pada minit-minit akhir perlawanan .

DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !

Manchester united pula bermula garang apabila menang keatas bournemouth  dengan jaringan 3-1 . King Zlatan Ibrahimovic menjaringkan gol pertama dalam debut nya buat Manchester united . Mikharyan pula melakukan debut nya sebagai pemain armenia pertama yang bermain di EPL. 

Semalam Arsenal tewas di tangan liverpool setelah leading 1-0 di awal babak permainan. tamparan hebat buat the gunners yang mencari piala seterusnya . sudah pasti juga, peminat mengharapkan chelsea akan memenangi perlawanan awal pagi nanti.

hujung minggu ini, Perlawanan english premier league yang kedua akan bersambung. sama-sama kita saksikan !

sekian.

dengar cerita point fantasy PL semua kelaut. hahaha





DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !DRAMA FIRST GAME OF ENGLISH PREMIER LEAGUE 2016 !

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama