-->

PERKARA PELIK BERLAKU DI FINAL EURO 2016 !

PERKARA PELIK YANG BERLAKU DI FINAL EURO 2016 | Selepas beberapa hari tamatnya Kejohanan Euro 2016 yang di menangi oleh pasukan Portugal . Ramai yang kecewa melihat pasukan Perancis gagal memenangi Euro 2016 . Namun ramai yang tersenyum melihat Portugal memenangi kejohanan kali ini .Tetapi korang perasan tak perkara pelik yang berlaku ketika Final Euro 2016 ? Jom baca :


PERKARA PELIK BERLAKU DI FINAL EURO 2016 !

PERKARA PELIK BERLAKU DI FINAL EURO 2016 !

1. Banyak kupu-kupu di dalam stadium .

Korang perasan tak ada binatang yang Hinggap mata ronaldo masa dia nak keluar sebab injured ? sebenarnya bukan waktu itu sahaja ada kupu-kupu atau dalam bahasa inggerisnya Moth ni. banyak lagi Moth dalam stadium sewaktu perlawanan berlangsung. Jarang ada binatang kecil yang terbang2 ni bila perlawanan bola sepak berlangsung.

PERKARA PELIK BERLAKU DI FINAL EURO 2016 !

2. Ronaldo Injured .

Salah satu perkara pelik yang berlaku adalah Ronaldo Injured . Selepas ronaldo di keluarkan rata-rata peminat kecewa kerana final kali ini berseri kerana adanya ronaldo. Kecemerlangan ronaldo dan terkenalnya dia menenggelamkan pemain-pemain lain dalam aksi Final euro 2016 . Ronaldo injured kerana terjahan kasar oleh Payet sewaktu separuh masa pertama aksi final euro 2016 .

Korang rasa ada benda lain yang pelik dalam final euro 2016  tak ?

sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama