-->

GOTZE PULANG KE DORTMUND

GOTZE PULANG KE DORTMUND || Sepanjang jendela perpindahan pemain bola sepak mula di buka bagi bulan julai dan Ogos , ramai pemain sudah berhijrah ke pasukan-pasukan kegemaran mereka. tidak lupa juga peminat-peminat yang berusaha untuk melihat pemain-pemain mereka di jelajah pra musim di beberapa negara di seluruh dunia. Berita yang menarik perhatian admin pada minggu ini adalah berita kepulangan gotze ke Dortmund .GOTZE PULANG KE DORTMUND


Sebelum ini, Gotze memulakan kariernya dengan cemerlang bersama dengan Dortmund. Namun selepas dia membuat keputusan meninggalkan dortmund dan menyertai bayern munich, kariernya agak merudum kerana kurang mendapat tempat di dalam skuad utama. dan kepulangannya di harap dapat memberi suntikan kepada wajah baru pasukan dortmund apabila beberapa bintang mereka berhijarah ke pasukan lain .

Sudah pasti gandingan reus dan Gotze akan di kuatkan lagi dengan Aubameyang, dembele , Shurle dan beberapa bintang dormund lain untuk mencabar kejuaran liga Jerman pada musim baru nanti. Good luck buat pasukan Dortmund.

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama